Köztisztviselők

Domoszlainé Harman Krisztina
gazdálkodási előadó
 

Operatív gazdálkodási feladatok:

  • házipénztár kezelés

  • bevételi-kiadási pénztárbizonylatok kezelése

  • illetmények, útiszámla, étkezési hozzájárulás, megbízási díj, egyéb járandóságok, segélyek kifizetése, kiutalása

  • SZJA fizetéshez kapcsolódó munkáltatói feladatok

  • információszolgáltatás a Magyar Államkincstár és az állami adóhatóság részére

  • intézmények pénzellátása, pénzügyi, gazdálkodási ellenőrzése

  • lakosság közműfejlesztési hozzájárulásával kapcsolatos ügyek

  • társadalombiztosítási ügyekkel kapcsolatos feladatok

  • közhasznú foglalkoztatással kapcsolatos ügyek, Munkaügyi Hivatal felé igénylés, támogatás elszámolása

  • az önkormányzatot illető állami támogatások igénylése, elszámolása

  • lekötött betétekkel és értékpapírokkal kapcsolatos feladatok (lekötés, felbontás)

  • folyószámla egyeztetési ügyek

  • fizetendő számlák utalása, pénzügyi teljesítés figyelemmel kísérése

  • az Önkormányzat biztosításainak kezelése

  • anyakönyvi ügyek ellátása, utólagos bejegyzések teljesítése

Személyzeti ügyek:

  • kinevezés, megbízás

  • átsorolás

  • Visonta Községi Önkormányzat által foglalkoztatott, a polgármester és a jegyző munkáltatói jogkörébe tartozó alkalmazottak közszolgálati jogviszonyának, közalkalmazotti jogviszonyának, munkaviszonyának létesítésével, megszűnésével kapcsolatos munkáltatói feladatok

  • ruházati költségtérítéssel kapcsolatos elszámolás kezelése, nyilvántartás vezetése

  • illetményelőleg, tanulmányi hozzájárulás elszámolása, nyilvántartása

  • személyi anyagok vezetése

Titkársági, szervezési ügyek:

  • intézményekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok

  • kisebb beszerzések, nyomtatványok megrendelése

  • telefonközpont kezelése

  • munkaköréhez kapcsolódó statisztikai jelentések

  • a polgármester és a jegyző tevékenységének technikai segítése (telefonkapcsolat biztosítása, vendégfogadás)

  • a polgármester és a jegyző tevékenységéhez kapcsolódó ügyviteli, adminisztratív feladatok ellátása (pl. gépelés, telefax leadása)

Állategészségügyi feladatok:

  • kapcsolattartás a hatósági állatorvossal

  • Szolgáltatásokkal, kommunális ellátással kapcsolatos hibabejelentések és megrendelések továbbítása

  • A lakossági hulladékszállítással kapcsolatos koordinációs feladatok ellátása

  • Szabadság-nyilvántartás vezetése, szabadságolási terv előkészítése, rendkívüli munkavégzés nyilvántartása, helyettesítéssel kapcsolatos nyilvántartás vezetése

  • Az Önkormányzat alkalmazottainak a cafetéria-rendszer keretein belül nyújtott béren kívüli juttatásaival kapcsolatos feladatok ellátása


 

Vigh Bertalanné
adóügyi előadó

Adóügyek:

  • adó-és értékbizonyítvány

  • illetékügyek

  • adóbevallások, adóügyi könyvelés, kivetések, adóívek, fizetési értesítések

  • adókivetés elleni jogorvoslatok

  • adóelengedési, törlési, részletfizetési ügyek

  • adókedvezményi, -mentességi ügyek

  • adóbevételi tervezés és teljesítés

  • adóbehajtási ügyek

  • idegen tartozások behajtása (illetékek, Honvédség, Munkaügyi Hivatal, más önkormányzatok, állami szervek)

  • adók nyilvántartása, számlalapok, zárási összesítők vezetése

  • pénzügyi szabálysértések, bírságügyek

  • földkönyv-nyilvántartás

  • adatszolgáltatás a Magyar Államkincstár felé

 

Vállalkozási (kereskedelmi) ügyek:

  • üzletek működésével kapcsolatos hatósági feladatok

  • alkalmai rendezvények engedélyezése

  • telepengedélyezés

  • hatósági ellenőrzések

  • vállalkozók nyilvántartása

Munkavédelmi feladatok:

  • Visonta Községi Önkormányzat által foglalkoztatottak munkaruha-juttatásának nyilvántartása

  • A Visontai Visontai Közös Önkormányzati Hivatalban elsősegély-nyújtási felelősi feladatok ellátása.

  • Hirdetmények kezelése, termőfölddel kapcsolatos vételi és haszonbérleti ajánlatok kifüggesztése

  • Növény-egészségügyi feladatok

  • Állategészségügyi feladatok

  • Ebnyilvántartás vezetése

  • Temető nyilvántartás vezetése

  • Az Önkormányzat intézményei gázfogyasztásának szolgáltató felé történő jelentése

  • Polgári védelmi, honvédelmi feladatok

  • Közbiztonsági referensi feladatok ellátása

  • Esélyegyenlőségi referensi feladatok ellátása

  • A hivatali posta összeállítása, beborítékolása, postakönyv beírása.


 

Kemény Attiláné
igazgatási előadó
 

  • Hagyatéki ügyek

  • Gyámügy, gyermek-és ifjúságvédelem

  • Gyermekvédelmi ellátásokkal és gyámügyi feladatokkal kapcsolatos ügyiratok előkészítése

  • Egészségügyi és szociálpolitikai feladatok (közgyógyellátás, eseti és rendszeres segélyek, köztemetés, ápolási díj)

  • Bizottsági és testületi ülések előkészítése

    • előterjesztések elkészítése
    • testületi döntések határozatainak elkészítése
  • Szociális Bizottság működésének segítése, üléséről jegyzőkönyv készítése

  • Hadigondozotti ügyek

  • Tartós földhasználattal kapcsolatos ügyek

  • Választási, népszavazási feladatok

  • Népszámlálási feladatok

  • Népesség-nyilvántartási feladatok

  • Címnyilvántartás vezetése

  • Vadkár

  • Birtokvédelmi ügyek

  • Mezőgazdasági feladatok (méhészek bejelentkezése)

  • külön jogszabályokban meghatározott hatósági igazgatási feladatok (pl. fakivágás engedélyezése)

  • A Visontai Közös Önkormányzati Hivatalhoz érkező iratok érkeztetése

  • Ügyiratkezelési feladatok (iktatás, irattározás)

  • Az elektronikus ügyintézés elvégzése, a hivatali kapun érkező küldemények rendszeres letöltése (a hivatali kapu napi 3 alkalommal: munkaidő kezdetén, délben, és a napi munkaidő vége előtt fél órával történő ellenőrzése, a küldemények letöltése)

  • Önkormányzati tulajdonban lévő építési telkek nyilvántartása

  • Szociális feladatok segítése (környezettanulmány készítése)

  • Az anyakönyvvezető távolléte esetén, a jegyző rendelkezése szerint az anyakönyvi ügyek ellátása, utólagos bejegyzések teljesítése

  • Munkakörével kapcsolatos statisztikai jelentések, nyilvántartások vezetése

  • Mindazon feladatok ellátása, amellyel a munkáltatói jogkör gyakorlója megbízza.

  • anyakönyvi ügyek ellátása, utólagos bejegyzések teljesítése


 

Módos Richárdné
gazdálkodási előadó
 

Költségvetési, gazdálkodási ügyek:

  • költségvetési koncepció, éves költségvetési terv előkészítése

  • operatív gazdálkodási feladatok, gazdálkodással kapcsolatos könyvelés, számítógépes adatfeldolgozás

  • intézmények pénzügyi, gazdasági ellenőrzése

  • anyaggazdálkodás, ingó-és ingatlanleltár, vagyonnyilvántartás

  • információ-szolgáltatás a Magyar Államkincstár számára

  • zárlati és eredménykimutatások, mérlegek, beszámolók készítése

  • pénzmaradvány elszámolás, javaslat pénzmaradvány felhasználására

  • féléves, háromnegyed éves, éves beszámoló (zárszámadás) előkészítése

  • normatív költségvetési hozzájárulások tervezése, azokkal való elszámolás

  • ÁFA analitikus nyilvántartásának vezetése, ÁFA bevallása, elszámolása

  • egyéb költségek nyilvántartása

  • az Önkormányzatot illető befizetések nyilvántartása, figyelemmel kisérése, hátralékosok felszólítása

  • pénzügyi vezetői feladatok ellátása a TÁMOP-2.4.5-12/3-2012-0015. azonosító számú pályázat megvalósítása során

  • pénzügyi vezetői feladatok ellátása a TÁMOP-6.1.2-11/1-2012-1051. azonosító számú pályázat megvalósítása során


 

Visztra Hajnalka
gazdálkodási és pályázati előadó
 

  • az Önkormányzat és intézményei pályázatainak kezelése, pályázatokhoz adatszolgáltatás,

  • operatív gazdálkodási feladatok, számítógépes adatfeldolgozás,

  • intézmények pénzügyi, gazdasági ellenőrzése,

  • anyaggazdálkodás, ingó-és ingatlanleltár, vagyonnyilvántartás

  • az önkormányzati gazdálkodással és könyvelési feladatokkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése,

  • önkormányzati ingatlanvagyon-kataszter vezetése,

  • információ-szolgáltatás a Magyar Államkincstár számára,

  • közreműködés az iratkezelési és irattározási feladatok ellátásában,

  • intézményekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok,

  • a polgármester és a jegyző tevékenységéhez kapcsolódó ügyviteli, adminisztratív feladatok ellátása (pl. gépelés, telefax leadása)

  • üléseken, megbeszéléseken jegyzőkönyvvezetés,

  • Képviselőtestületi üléseken való részvétel, jegyzőkönyvvezetés, jegyzőkönyvek elkészítése

  • Képviselőtestületi és bizottsági határozatok és rendeletek nyilvántartása,

  • Önkormányzati rendeletek egységes szerkezetben való nyilvántartása,

  • Önkormányzati jegyzőkönyvekről, rendeletekről és határozatokról adatszolgáltatás a Nemzeti Jogszabálytár rendszeren keresztül

  • projektmenedzseri feladatok ellátása a TÁMOP-6.1.2-11/1-2012-1051. azonosító számú pályázat megvalósítása során

 

A TÁMOP-2.4.5-12/3-2012-0015 azonosító számú pályázathoz kapcsolódóan ellátja az esélyegyenlőségi munkatárs, a pénzügyi vezető és a projektmenedzser feladatait.